tirsdag 29. mai 2012

Min Rorbu

Her er noen bilder av mine foreldre i sine yngre dager, og min datter da hun var 12 år.
Rammene kjøpte jeg på Panduro, la til bilder og tekst med modge podge, og det ble
veldig fint synes jo jeg:)))


Min hytte/rorbu ligger på min barndomsøy Lovund i Lurøy Kommune på Helgelandskysten. Det er et sted hvor jeg henter krefter, og som jeg har stor glede av å innrede.IPinsen var jeg og min datter der. Det ble litt puslerier selfølgelig, og når været tillot det så gikk vi turer i den fantastiske naturen vi har her ute ved polarsirkelen.


Denne sengen til mitt barnebarn Ulrik malte jeg i fjor, og det ble litt engler og kattepuser på begge endene av sengen.






Jeg har også sydd et hjerte med broderi U for Ulrik.

Her er en sjønn øy som ligger på vestsiden av lovund, som heter Helløya. Det går an å gå over når det er fjære sjø.

Husene er så godt tatt vare på at det er helt fantastisk.

Berggull/ Bergsymre


Her ser dere Hestmannen i bakgrunnen

Her kan dere se Svartisen i bakgrunnen




Ingen kommentarer: