torsdag 31. mai 2012

Min Rorbu/3

Parti fra stuen. 
Denne fiskeren har vi arvet, han passer så fint til brygga så han har fått hedersplassen.
Lampen er egentlig en lysstake som var hul inni. Den fikk ledning og pæreholder og selfølgelig en vakker
skjerm som jeg har sydd og brodert.


Dette hjertet
har jeg brodert et visdomsord som jeg er så glad i

Vitrineskapet ble malt
i lys antikk og en engel ble plassert øverst i buen.



Her er mere bilder fra min Rorbu i denne omgangen. Jeg er kommet meg inn til fastlandet, men det blir ikke så lenge før jeg drar utover til øyriket igjen.

Disse tallerkene kjøpte jeg på et marked i London, og temuggen fikk jeg hos
min datter da hun flyttet hjem fra London.
Kveldstemning på brygga



4 kommentarer:

M sa...

Hjetelig velkommen til Bloggedamer40+! Nå ligger bloggen din på plass(se venstre side..)
Ønsker deg en fin dag,
klem, M
Ps. så fint du har gjort det i rorbua...lampe av lysestake var en super idè!
ds.

Rita sa...

Hei! Fant bloggen din i dag. Veldig koslig hytte du har!
Ha en god helg!

Polarhjerte design sa...

Tusen takk! jeg har også funnet knappen deres:)) God helg! Vennlig hilsen Elin

Polarhjerte design sa...

Tusen takk! Det var koselig å høre:)) Vennlig hilsen Elin