mandag 4. juni 2012

Vase

har puslet
litt med noen krukker og vaser jeg kjøpte på loppemarkedet. Jeg er helt hektet på Modge Podge  Jeg har funnet ut at 
hvis man fjerner det øverste laget med papir etter en 3 timer og så tar resten etter ca.5 timer 
kan man faktisk holde krukken over springen og fjerne resten forsiktig. Ingenting faller av!


Jeg fant et bilde av en dame og mange etiketter med visdomsord, og det passet fint synes jeg. Jeg pusset over med skuresvamp for å få et slitt utrykk, og deretter et lag med bivoks.




linking this up here:
http://shabbyartboutique.blogspot.no/

7 kommentarer:

Lilla sa...

Bienvenido. Veo que usted está usando un blog - Malowany Kokon. Interesante trabajo. Tuyo.

Lilla sa...

Velkommen. Jeg ser at du bruker en min blogg - Malowany Kokon. Interessant arbeid. Hilsen.

Polarhjerte design sa...

yes i wanted to thank you for a long time!!! From the bottom of my heart thank you for the fabulous graphics you share:))Love Elin

Kerryanne @ Shabby Art Boutique sa...

A lovely project Elin. Thank you for sharing it at Shabbilicious Friday.

Jenouvelle sa...

Przepiękne to wszystko co szyjesz, tworzysz .Łączenie kolorów - dla mnie jak w bajce ;-) i tak prowansalsko! kocham takie klimaty. Pozdrawiam serdecznie Magda-Jenouvelle

Polarhjerte design sa...

Thank you, Kerryanne! Love Elin

Polarhjerte design sa...

I did not understand, but ill guess its nice!Love Elin