søndag 29. juli 2012

Toalettmappe

Søndag og regn... da må man finne på noe, og jeg er så heldig at jeg kan være kreativ!! Denne mappen er sydd av en løper jeg kjøpte på Nille til halv pris. Den var hvit på vrangen og grårutete på retten. Dessuten var den såpass stiv, at jeg ikke behøvde noe innlegg. Smart?? Duken kostet ca. 25kr... og med glidelåset så ble den36kr...Da har jeg ikke regnet med strykemerkene.. :)))
Disse bildene har jeg laget selv i Photo Scape og er perfekt tilpasset et vanlig A4 strykeark. Bruk dem til  tine egne prosjekter:)) 

.

Lommen er pyntet med blonder og en fin sommerfugl.

Lommer ble det både inni og utenpå.

Jeg linker dette opp mot:Faded Charm: ~White Wednesday # 163~

2 kommentarer:

Rita sa...

Tror ikke jeg har vært på besøk hos deg før.
Nå har jeg blitt sittende lenge, nydelige produkter du lager - så delikate.
har lagret arket med jentehodene på - ble så inspirert at jeg må kanskje prøve meg på litt nostalgi jeg også :)

Polarhjerte design sa...

Tusen takk Rita, det var veldig koselig å høre:)))
ja, jeg sverger til den nostalgiske stilen, og trivest med den,og er kanhende i overkant enkelte ganger, men, men.....
Hyggelig at du vil benytte deg av mine ark, og lykke til:)))
Vennlig hilsen Elin