søndag 19. august 2012

mens jeg venter....

Mens jeg venter på ferien har jeg puslet med litt av hvert disse dagene. Jeg har vært på hytta å ryddet etter sommerens aktiviteter og tok med meg forskjellig for å pynte med....... Grov jute går an å bruke til forskjellig, og jeg prøvde meg på et bilde som jeg ser flere har gjort.

Malte noen rammer i creme og pusset lett over med en skrubb. Så skrev jeg ut noen nydelige roser på akvarellpapir og rammet de inn.





 Flere ting jeg trenger til ferien:))) Solbrilleetui og kameraveske i samme stoff som den store vesken jeg sydde i forrige innlegg. Gleder meg!!!!
Turen går til Paxos .Hellas. Det er en av de joniske øyene, og ligger ved siden av Korfu. Andre uken tilbringes i Korfu by. Åååååååå det blir godt med litt sol og varme etter denne kalde å våte sommeren her nord.
Begge er foret inni og dessuten har jeg hatt voksduk til mellomlegg for å gjøre dem vannavisende. Begge har også borrelås til lukning.




Ingen kommentarer: