torsdag 25. oktober 2012

Forbereder meg til Julemesse!!!

Jeg hoder på å forbereder meg til julemesse, så symaskinen går varm,....Men masse fint får jeg gjort!!!:)))Nå er det OB-mapper  jeg holder på med, men innimellom så syr jeg samme toalettmapper i den romantiske stilen som jeg har sydd før. Ser ut for at de ble populær, for jeg har solgt mange!! 
 Det ble litt roser , hjerter og tekst i forskjellige teknikker, og så er jeg jo litt glad i rufsehjerter også:)))





Til for og lommer kan man bruke forskjellig farver og mønstre som passer sammen.



8 kommentarer:

Lisa sa...

Nydelige etuier, alle sammen! :)
Lykke til med salget på julemessa! :)
Ha en fin kveld!
Klem Lisa

Polarhjerte design sa...

Tusen takk Lisa, det var koselig å høre:)) Ha en finfin helg!!
Klem Elin

Alicia sa...

¡¡¡Preciosos¡¡¡¡
Un abrazo

Polarhjerte design sa...

Thank you Alicia!!!

Siv sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! :o)Du har en flott blogg med masse inspirasjon, jeg legger meg til som følger her hos deg og kommer tilbake og ser mer etter hvert.

Polarhjerte design sa...

Hei, og takk selv for hyggelig kommentar:)) Det var koselig at du ville legge deg til som følger, det er så fint med respons på det jeg lager. Ha en fin ettermiddag:)) Elin

Arvingen.com sa...

Hei Elin
Så fin og inspirerende blogg du har! Jeg har lagt meg til som følger hos deg, og gleder meg til å se flere fine ting du lager : )

Ha det fintog kreativt i høst-/vinterværet! :-)

Smil fra Marthe

Polarhjerte design sa...

Tusen takk, Marthe!
Det var veldig hyggelig å høre:))
Takk for at du følger min blogg.
Ha en flott helg du også!
Klem fra Elin