mandag 26. november 2012

Julemesse

Juemessen er over, og jeg føler meg så priviligert
og glad for at så mange kom å handlet, pratet
og beundret min stand!!!Den var ikke så stor,
men ble utvalgt som en av de fem beste standene,
etter utforming, kreativitet og inntrykk!
jeg er såååå stolt:)))
Denne lille vinkisten malte jeg i siste liten, og limte et fint nostalgisk bilde i lokket. Det luktet veldig sterkt MALING, men jeg luftet den desperat, og i siste sekund kom jeg på å legge noen lavendelputer i bunnen:)) Perfekt! Det luktet nydelig lavendel av de små mappene, og folk kjøpte!!






 Alle trekkene til syltetøyglass, ble revet bort på et øyeblikk, så kl. 7 søndag sto jeg opp og sydde 4 til, før jeg i all hast dro ned til messa igjen, hihi

3 kommentarer:

Arvingen.com sa...

Hei Elin
Så vakre ting du har laget! All grunn til å være stolt av fine tilbakemeldinger! :)

Ha en fin-fin uke videre!

Klem Marthe

Polarhjerte design sa...

Hei Marthe!
Det var hyggelig å høre:-)
Tusen takk, nå har jeg tatt en pause fra systua, for luften gikk liksom ut av ballongen,hihi.... ha en fin uke du også!
klem fra Elin

Lisa sa...

Gratulerer så mye med godt salg og at standen din ble utvalgt til en av de 5 beste! :D Såå mye lekkert du har sydd! Du er så flink!! Du har all grunn til å være stolt! Liker stilen din veldig godt!
Ønsker deg en god og fredelig jul!
Juleklem Lisa