fredag 18. januar 2013

Koselige trekk til syltetøyglass

 Endelig kommer det et nytt innlegg fra meg:))) Har hatt en lang pause fra syrommet i jula og en par uker nå i Januar. Men nå er jeg i gang!!!, og det ble trekk til syltetøyglass, som jeg selger unna så fort jeg får noen ferdig. Det var populære julegaver som mange fant under treet i år. Vi har hatt et fantastisk vær i hele Desember og det har blitt noen turer i marka. Her er en liten gutt på eventyr sammen med farmor :)))
 Visdomsord







6 kommentarer:

Inma M. sa...

Precioso todo.
buen fin de semana

Polarhjerte design sa...

Thank you, Inma:)) have a nice weekend:)) Elin

Katrine sa...

Fint dekorert glass

Marit Låte Ruud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lisa sa...

Nydelige lystrekk og bilder! :)
Koselig turbilde!
Ha en god kveld!
Klem Lisa

Polarhjerte design sa...

Tusen takk Lisa, det var hyggelig:)) Ser at du har laget en toalettmappe etter mine ønsker... håper jeg kunne få det til en dag... Lappeteknikk er ikke min sterke side, men men.. Ha en fin dag, klem Elin