lørdag 23. februar 2013

Sminkemapper

Jeg har oppholdt meg på syrommet de siste dagene, og i går var disse nesten ferdige, så jeg spurtet ned i formiddag og gjorde dem helt ferdige:)) det er såå spennende når du har sydd alle sømmene og endelig  vrenger mappen...... Det blir som en åpenbaring,- eller total fiasko... som jeg har opplevd noen ganger.... Ha en fin helg alle sammen og GRIP DAGEN eller -CARPE DIEM
Lin og stoffer i alle farver går så fint sammen:))) Her er det hjerter lilla nyanser, og foret er likedan.

 Tildastoff i rosa, med hjerter og inspirerende tekst+ en liten sommerfugl:))






5 kommentarer:

Fjordheim sa...

De var nydelige.
Ja det er spennende å se ting ferdige.
Bruker du stempel på teksten og sommerfuglen?
Ønsker deg en herlig dag :)

M sa...

Aldeles nydelige, skulle ønske jeg hadde samme talent som deg. SÅ vakre...
Ønsker deg en fin lørdag!
klem,M

Polarhjerte design sa...

Tusen takk dere for hyggelige kommentarer. Veldig koselig:)) nei jeg bruker for det meste Tskjorteoverføringsark. Sånne til å stryke på stoff. jeg redigerer bildene og teksten selv i Photo Scape. ha en flotters dag!!!

Lisa sa...

Så lekre du var! Herlig kombinasjon av stoff, figurer, tekst og lin!
Klem Lisa

Polarhjerte design sa...

takk lisa for dine positive kommentarer! Det varmer:)) Ha en fin helg <3