tirsdag 23. april 2013

 Enda en bursdagsgave er ferdig og den er til en god venn som har 50- års dag. Jeg er sååå begeistret over den flotte farven på dette  linstoffet. Det er så fint å kombinere hvitt og rosa, og alle farver innenfor lilla, rosa, lavendel. ÅÅÅ du frydefulle Vår!!


I tilleg til oppskriftsboken får hun et strikkepinneetui i de samme farvene.
og et lite hjerte...Og i morgen , hvis det er interesse for det så legger jeg ut en tutotial, hvordan skrive ut på stoff.Jeg har tatt bildene,så det er bare redigering igjen...

3 kommentarer:

Anna O.Nilsen sa...

Nydelige ting du lager.Å for en vakker blogg ble helt satt ut her. Har lagt deg til i min blogg så jeg kommer flere ganger på besøk.Ha ei god uke videre.

Alicia sa...

Unos bonitos trabajoss.

Lisa sa...

Ååå utrolig lekkert, igjen ..
heldig hun som fikk dette! :D