torsdag 4. april 2013

Veske med Sommerfugl

Endelig er jeg kommet inn i bloggland igjen etter en laaang ferie:)) Jeg har vært på Atlanterhavscruise, og det var uforglemmelig!! Etter en uke hjemme klør det i hendene for å gjøre noe kreativt, og det ble en veske denne gangen, for jeg er litt lei av ferievesken min, som jeg bruker hver ferie. Den er liten og likevel får jeg plass for det aller vigtigste: mobilen, pengepung og litt sminke. Den er også smart sånn at den kan henge tvers over brystet, så har man hendene fri, og så blir det ikke så lett for tyvene å forsyne seg:-))Stoffet er av lin, som jeg bestilte hos Panduro for en tid tilbake. Det er virkelig et flott og stødig  stoff, som kan brukest til alt.

 Applikerte en sommerfugl som jeg har printet ut på stoff, og en fransk tekst med strykeark.
 To lommer, en for mobilen og en litt større til saker og ting.Det er også en lomme utenpå, og den og vesken er foret med sort bommulsstoff.

 Her er noen bilder fra cruiset: DEILIG!!!!




4 kommentarer:

Alicia sa...

¡¡PRECIOSO¡¡
Un abrazo

Siri sa...

Super veske:-)

Lisa sa...

Nyydelig veske! Så flotte feriebilder! Heldig du, som er vært på cruise! :)
Ha en god kveld!
Klem Lisa

Polarhjerte design sa...

Tusen takk alle sammen, det var koselig:)) Ha en super helg <3