onsdag 22. mai 2013

Barnekjole fra Ingrid Riddervolds design


 Jeg har prøvd meg på den nye mønsreret som jeg fikk på mail fra Ingrid Riddervolds design. Nydelig kjolemønster, og veldig lettfattelig mønster og forklaring:)) Så nå har jeg bestilt mere stoffer og flere mønstre på barnekjoler, så nå blir det sying!!! Denne er sydd i lysblå  linstoff fra Stoffogstil, og foret med hvitt bommullstoff, Silkebånd til pynt. Her kjøpte jeg mønsteret:      Småkjoler - Ingrid Riddervold Design
 Dette mønsteret passer best til faste stoffer, for jeg prøvde med jersey, sydde kragen, men måtte gi opp....
 Litt spåpyssel har det også blitt i pinsen. printet ut dette diktet og limte det på et termometer som var ødelagt. fjernet skruer og termometerglasset og limte med decopagelim.

Vi har hatt en vidunderlig og varm pinsehelg, og himmelen så slik ut en kveld. vakkert:))

3 kommentarer:

Siv sa...

Dette var en veldig flott kjole. :o)

Polarhjerte design sa...

ja Siv, det er et veldig fint mønster, og syr man den i et fint brokadestoff eller ullstoff, så blir dette en virkelig finkjole til en liten prinsesse:))

Lisa sa...

For en nyydelig kjole! Fint linstoff!
Smart å bruke et ødelagt termometer på denne måten! Koselig tekst, og flott himmelbilde! :) Takk for koselig kommentar på bloggen min! :)
Ha en god dag!
Klem Lisa