tirsdag 28. mai 2013

Reisemappe og veske ala Snellas Design

Jeg har prøvd det gratis mønsteret fra  Snella design som hun la ut for en stund siden, og må si meg veldig fornøyd med både mønster og forklaring. Disse sydde jeg i lin i forskjellige farger, og hjerter i samme stoff som foret.
Knappene mangler, men de kommer....
 i fare for plagiat tar jeg sjansen på å kopiere Snella design sine vesker. håper hun tilgir, for vesken er ikke helt lik dem hun syr, bare nesten.....her har jeg brukt resirkulert dongeri og lin, stjerner, perler, flettet jutesnor og karabinkrok til pynt. klippet opp en remse på dongeristoffet og rufset den med stålbørste.

Baksiden fikk stjerner i dongeri og hvit lin


 Skikkelig sommerlig og 70- talls :)))


6 kommentarer:

Dollandesign sa...

Det är en mycket fin väska som Du sytt, tycker jag. Det var så snyggt som Du gjort att kombinera jeanstyg och vitt lintyg!
De tre mapparna som Du också sytt var fina de med.

Dollandesign

Polarhjerte design sa...

tusen takk, Dollandesign for fin kommentar. Blir nesten rørt jeg...Klem Elin

Snella design sa...

Heisann Elin,

Såååååå gøy at du har sydd reisemapper fra mitt mønster, og veske ala mine:) Det er derfor vi blogger, - for å gi hverandre ideer og inspirasjon! Veldig moro å se at det jeg legger ut på min blogg, leses, likes og ikke minst sys rundt om kring hos andre.

Takk for en flott visning av hva du har laget!

Hilsen Heidi

Polarhjerte design sa...

Tusen takk ,Heidi, var redd du ikke likte at man kopierte det flotte du lager.. Veskene dine er bare sjønne altså! Vanskelig å få dem så fine som du lager dem! Takk for hyggelig kommentar, og ha en fin helg:)) Hilsen Elin

Helene sa...

Hei, kom over bloggen din helt tilfeldig, og ville bare si at jeg hadde vært innom og at du lager utrolig mye fint! Syr ikke så mye selv, men synes det var gøy å se prosjektene dine :-)

Lisa sa...

Flotte reisemapper og lekker veske med mange fine detaljer! :)