lørdag 22. juni 2013

Veske til sommerkjolen

På slutten av denne uken har jeg tatt det med ro og pusket med småting, etter sykurs og forberedelser. Litt sying og DIY har det blitt, og sommerkjolen i forrige innlegg har fått en søt veske som tilbehør. Kjolen ble solgt, med hatt og veske, så da er det morsomt å sy!

 Decupage på stoff har jeg liksom ikke kommet helt i gang med, men her om dagen ville jeg prøve igjen, for disse søte serviettene roper på en fin lyspose:)) De ble kjøpt på BIG og er bare så nusselige altså:-))

 Blondekant rundt og et prikkete stoff til for.
 Etter inspirasjon fra Jannes kreative verden fikk jeg lyst til å lage skilt med dette fine diktet som jeg er så glad i. Printet det ut på vanlig kopipapir og smurte decopagelim på et skilt. Limte på papiret og skar ut" svungene" etterpå. Deretter smurte jeg et lag lim til, og penslet over forsiktig med et lag med hvit akrylmaling. Når det var tørt slipte jeg det med et fint sandpapir.

2 kommentarer:

Dollandesign sa...

Ja, den lilla väskan som Du sytt var verkligen söt, tycker jag.

Dollandesign

Lisa sa...

Kjempesøt veske! Flotte stoffer sammen! :) Herlig lyspose og skilt!
Veldig fint dikt! :)
Ha en fortsatt god helg!
Klem Lisa