tirsdag 9. juli 2013

Min butikk på Epla

For det første så vil jeg reklamere litt for min butikk på Epla: POLARHJERTE DESIGN - Epla Den har liksom oppstått fra de døde så og si, for jeg har egentlig ikke brydd meg så mye med den,for jeg syntes min butikk liksom "forsvant i mengden". Men så fant jeg ut at jeg skulle prøve igjen, og med godt resultat!, overraskende og positivt!!Har fått flere bestillinger bare en dag etter jeg la ut noen pikekjoler, så tvi, tvi....



 Etter jeg kom hjem fra familietreff i Oslo , har jeg sydd en veske med inspirasjon fra" Så hvitt jag vet" som du finner i min bloggliste.. Her er mønsteret hvis noen skulle føle seg kallet til å prøve:))) artsycraftybabe.typepad.com/tutorials/phoebe_bag.pdf  Stoffet kjøpte jeg på Ikea og det er 100 prosent lin, og kostet 69.- pr. meter.
 På You Tube fant jeg en tutorial," hvordan lage en rose av grov lin",( Burlap rose tutorial) og det fikk jeg til etter noen runder med stygge ord som ikke egner seg på trykk... hihi

 I dag har jeg gjort klar pakker med uglekjoler/ med tilbehør og de går i posten i morgen.
På brygga mi i Lovund passet snellaveska mi perfekt til pynt i entreen, og så er det bare å ta den med seg i farta, når man skal på handletur:)))         I nærheten av brygga mi, er det anlagt en nydelig strand med flotte sitteplasser og strandpromenade som folk fra øya og turister kan benytte. Kjempefint tiltak fra bedriftene på stedet.

2 kommentarer:

Dollandesign sa...

Väskan som Du sytt i lin är mycket fin med rosen på, tycker jag.

Dollandesign

Lisa sa...

Nydelig veske! Rosen gjorde susen!
Lykke til videre med butikken din! :)