søndag 21. juli 2013

Spoonflower ordre


 
Jeg oppdaget tilfeldig en helt genial nettbutikk som du kan bestille ferdigtrykt stoff i ditt eget design, og ikke så alt for dyrt heller:)) jeg bestilte to fat quarter og det kom på rundt 18.90 dollar( Nettbutikken er i USA) Så det ble ca 113,- norske.Med frakt ble det ca 145-150kr. Det beste med dette er at stoffet kan vaskes og blir ikke ødelagt av bruk som det ofte skjer med t-skirt transfers. Etter at du har registrert deg og laget et passord er det bare å klikke på "create fabric", og så kan du selv regulere størrelse på bildene,farger og hvor stort stoffstykke du vil ha.Jeg fant ut at 6 motiv i bredden og 4 i høyden ble passelig størrelse til hjertene jeg lager.stoffstykket målte 56 i bredden og 50cm i høyden Supert!! Jeg har allerede klippet noen til og sydd dem på hjerter:)))

 Klare og fine bilder ble det, og så fikk jeg attpåtil en hilsen på norsk fra hun som behandlet ordren:))) Her finner du nettbutikken:   Spoonflower: Shop, design custom fabric, wallpaper, gift wrap & decals

Mine hjerter er nå å få kjøpt på Skansen Blomst i Sandnessjøen!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tusen takk for supert tips! :)
Nydelige hjerter!
Klem Lisa

Pia sa...

Kjempekoselig og inspirerende blogg du har! Du lager masse fint! Skal prøve meg på å bestille fra Spoonflower - om jeg får det til da :-) Takk for tips! Riktig god og sømmelig helg til deg.