fredag 6. september 2013

"Quilt as you go"har blitt en farsott her i huset de siste dagene, for jeg så på you toube en flott tut, og måtte prøve:))

 Pengepung ble det av de mange restene jeg har og det er mange!!
 Inni er det lommer både for mobil og kort
 Lokket ble snudd feil vei, men pytt, det ble bra allikavel:))
 Denne er til meg selv, med kortlommer og lomme med glidelås inni

 Mønsteret har jeg laget selv etter inspirasjon på "nettet"


 Litt decopage ble det også,av en rekvedskive som jeg fant uti øyene.Trygve Hoff sin vise, litt Jul, men,men

3 kommentarer:

Gunilla syr och skriver sa...

Pengepungen blev jättesöt! Youtube har många bra ideer.
Hälsningar Gunilla i Luleå

Dollandesign sa...

Dina pengapungar är så söta! Du har valt så vackra tyger, tycker jag.

Dollandesign

Haldis sa...

Denne vart flott! Brilleetuiet var og flott, takk for du deler mønster. Du lagar mykje fint med lekkre fargar:) god helg.