tirsdag 29. oktober 2013

Noe nytt og uprøvd...

 Lenge siden sist, men nå er det full fart i systua igjen,
 og det første jeg prøvde meg på var en løper til Advent.
Stoffet kjøpte jeg på husfliden i Mosjøen. Nydelige ruter med jule/ adventmotiv som jeg klippte opp og broderte med en lillasjattert brodertråd. Lukkekanten ble jo så som så, men det var første gang jeg prøvde meg på noe sånt, og det blir sikkert ikke siste gang, for det var lettere enn jeg trodde!!

Linstoffet er kjøpt på Ikea, men det er stabilt og flott og kan brukest til mye mer enn gardiner har jeg erfart..
HA EN FIN SYUKE ALLE SAMMEN :-)))



7 kommentarer:

Pia sa...

Dette var en kjempefin løper!! Enkel og lekker :-)

Dollandesign sa...

Vackert, mycket vackert, tycker jag.

Dollandesign

Alicia sa...

Te quedó muy bonito el camino de mesa.
Besos

fruRa sa...

Hei :) her var det mye fint , kjempesmart måte å lage løper på :)

Polarhjerte design sa...

Takk til alle sammen for koselige kommentarer :-) Løperen er jeg veldig fornøyd med, og flere ligger klippet og klar for sying i dag ;-)) ha en fin uke! Elin

Bente sa...

Flott løpar!

Lisa sa...

Lekker løper! Kjempefint med hvit lin til de lilla motivene, og herlig med det broderte mønsteret til! :)