lørdag 9. november 2013

Stor strikkemappe som har plass til garn til en hel genser, pluss mønsterbok:))))

Jeg har sydd meg en romslig strikkemappe til både garn, strikkingen og mønsterboka mi.Den er helt super å ta med seg på reise eller bare for å oppbevare strikkeutstyret i. Stoffet kjøpte jeg på Husfliden, Mosjøen, og den er foret med lin og to lag platevatt, dermed blir den stødig og fin.
jeg quiltet den i brede striper på tvers, og plasserte et bredt håndtak på toppen.

Glidelås med perler i en snor for godt tak når den skal åpnes og lukkest.

Jeg holder på å strikke meg en retrogenser i lyseblått, som jeg husker var populær på 60-tallet.


Ny juleduk har det også blitt-, i gull denne gangen. Lin og lapper med julemotiv-, maskinbroderi i gullsjattert tråd.




2 kommentarer:

Inma M. sa...

Me encantan, el bolso es precioso.
Saludos.

Dollandesign sa...

Modellen och storleken på Din stickväska verkar mycket praktisk, tycker jag.

Dollandesign