onsdag 7. mai 2014

Strikkeveske i turkis

Dette er den siste strikkevesken jeg syr foreløbig, og så får jeg se om det er flere som ønsker seg en slik. Morsomt har det iallefall vært, men nå står våronn og hage og ikke minst bygging av utestue, som blir til virkelighet!!Jeg har kjøpt ny skyvedør i glass og vinduer har jeg samlet, så nå er det bare opp til snekkeren når han vil begynne. Har kjøpt nye stoler og til og med et oliventre som jeg håper skal trives der inne. 





 Vimpler hører med i en utestue


3 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Praktisk veske i lekre farger. Sikkert mye arbeide å sy en slik.

Ellen Mohaugen sa...


Dette var en nydelig veske. Jeg har så lyst til å sy meg en slik selv, er det mulig å få kjøpt mønsteret til selve vesken?

Elin Andreassen Grønning sa...

Heisann Ellen!
Denne vesken er det nok ingen mønster på, beklager.
Jeg har en oval mal til bunn,og måler ut derifra😊
Jeg plukker opp ideer på nettet,mange gratis veiledninger å finne der.
Spesielt på Pinterest
Og mange ganger klaffer det, sånn som denne vesken.
Søk på bucket bag,ellers så hadde quiltemagasinet NR.6 2016
en kjekk strikkeveske, ganske lik min.
Ha en fin uke og lykke til!
Vennlig hilsen Elin