fredag 8. april 2016

Vår i luften

Her kommer et nytt innlegg fra meg, og det er jo en stund siden.
Påsken er over og forberedelser til utesesong er begynt, hipp hurra ! 
her er diverse jeg har drevet på med i det siste.
Masse sying selfølgelig.

Uttrykksikonet smile
Jeg har en utestue bak veggen i sør, og der kan det bli fryktelig varmt når sola skinner, selv om det er kalde dager.
Der trives alle slags blomster, og de første
vårblomstene har jeg nå fått inn.
Så herlig Uttrykksikonet smile
Underskudd på sol og en lei forkjølelse har sendt meg ned i systua for å trylle fram litt sol med sommervesker i glade farger!
Super mønster på en foldover bag har jeg laget selv,med avtagbar rem,og som passer til fine sommerklær i alle farger Uttrykksikonet smile
Strikkepinneetui har jeg nå laget, og de som har spurt, kan nå bestille hvis de vil.
ha en fin uke alle sammen! Mvh. Elin










Det har også blitt født
noen Tildadukker i det siste
og det er et ekstra hyggelig arbeid :-)

 Sydokke Anna


 Fiskepiken og Tilda hare

3 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

For en herlig veske i glade farger! :) Så flotte bilder. Kjempefint og praktisk strikkepinneetui og sjarmerende tildafigurer! Kan tenke meg det er ekstra hyggelig å lage disse. :)
God helg! :)

Hanne Tvedt sa...

Nydelig veske i herlige farger. Tilda dukkene er jo bare så fine. Ønsker deg en fin uke :-)

Edny sine puslerier sa...

Så koselig;-) Kjempefin veske og etui. Tilda-dukene er jo bare herlige.