Endelig sommer i Nordnorge

Endelig kom sommeren her nord i Norge, og alle hjerter gleder seg. Jeg var på gartneriet i går og kjøpte noen sommerblomster, og noen hadde jeg plantet inne i april så som Lykkekløver. Her kan det fort bli kaldt igjen, med snøbyger så plantene må heldst stå lunt i solveggen. Jer har selfølgelig malt noen krukker og kurver for å ha ute, og da var det podge podge teknikken jeg brukte. Ha en fin sommerdag alle sammen!





Her er utsikten fra mitt hus og sommerdagen er nydelig! Her kommer Hurtiruten inn til havna, og jeg tipper turistene er fornøyd i dag. Som dere kan se, ligger snøen langt ned i fjellene ennå, men vi har 18gr. i skyggen!!!!Hjem - www.hurtigruten.no

Kommentarer

Stella sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Thanks, yes the summer here is beautiful, and we long for it in seven months !! tank you for your nice comments. Hugs
Sorry i deleted your comment by a mistake.. Sorry
Hei og takk for kommentar hos meg: )

For en overraskelse og se på denne flotte bloggen din. Jeg mistet nesten pusten. Her var det mye jeg likte godt. Gjett om jeg skal følge deg: ) Jeg skal ikke gå glipp av en eneste ting!
Tusen takk,det var hyggelig å høre! Jeg har prøvd i det siste å få mer norske følgere,for jeg bruker ofte nettstedet Graphics Fairy,og der er det bare utenlanske bloggere:( Jeg vil også følge med alt det kreative du gjør. Helt utrolig hva du får til:)) vennlig hilsen Elin
Alicia sa…
Tienes un blog fantastico.
Un saludo
Alicia