Min Rorbu/2

Dette brettet har jeg brukt decopageteknikk på, og rosen kommer selfølgelig fra Graphics fairy.
Her ser dere øya Lovund, med det karakteristiske fjellet i bakgrunnen.
Ja, jeg tenkte jeg skulle vise mer av min Rorbu/hytte i dag. 
Disse boksene kjøpte jeg i London da jeg var på besøk hos min datter
som bodde der et år.


Kjøkkenet

kaffestund

Min flinke og snekkerkyndige mann har gjort alt i denne hytta. Jeg befaler og han utfører...

Her ser dere bestikkboksene! De kom virkelig til sin rett her på hyllen
som min mann har snekret.



Utsikt fra stuen.

Og så var det jorbær med vaniljefløte til dessert:)))
Her kan det være magisk når kveldene er så lyse .

Rorbua

Kommentarer

Siri sa…
Hei.Takk for at du følger med på bloggen min! Nå har jeg kost meg med en vandring rundt på bloggen din. For en fantastisk søt blogg du har. Hytta di er akkurat sånn som jeg liker! Jeg skal komme på besøk igjen. Siri:-)
Ladyfée sa…
une maison bien agréable et bien agencée, tout en douceur ! bravo aussi au mari qui mérite un peu les honneurs tout de même !!! hihi ! la vue de la fenêtre est magnifique, j'adore ! les boites anglaises aussi sont très belles ! merci pour le petit café ! bonne journée, amitiés d'une fée de France !!!
Thank you for your nice comment:)) kindly regards from Elin
Tusen takk, det var koselig å høre!! Elin:)