ART MEDIUM

Modge podge er det smarteste jeg har oppdaget. Det fungerer helt fint bare man er tolmodig og lar det tørke over natten, og fjerner papiret i omganger.Skriv ut bildet speilvent, smør Art medium på bildet og lim det fast på krukken. La det tørke, helst over natten. Fukt en bommullsdott og fukt papiret, ikke for mye! Fjern papiret i omganger forsiktig med fingertuppen. Dette brettet og krukken ble veldig fine synes jo jeg:))) ART Medium går også an å bruke, for det blir ganske dyrt å bestille Modge Podge fra utlandet.
Art medium (bildelim) 100 ml | Stoff, sytilbehør og tekstilhobby
Her finner du alle metodene for å overføre graffikk på stoff, tre eller potter:The Graphics Fairy - DIY: 12 Easy Image Transfer Methods for DIY Projects

Det lille hjertet har jeg sydd etter å ha printet det ut på stoff. Hjertet finnes i*The Graphics Fairy LLC*

Kommentarer

Stella sa…
It's a really beautiful! .. A very fine result and very good taste ... congratulations! Thanks for the link, Greetings from Spain!
tullipanen sa…
Hei! Hvor får du kjøpt modge podge i Norge? Eller på nett?
Hei! Jeg fikk en venn av meg som bor i England til å kjøpe til meg,men jeg mener amazon.com selger det også. Prøv amazon,det er en trygg nettbutikk.
tullipanen sa…
Jepp! Jeg kom på det samme selv, helt plutselig! Haha. Enn å ikke tenke på de. Har handla masse bøker der før, er en super side! Takk for tips, happy hobbying!