Sitra solve pillows

Jeg har prøvd meg på citra solve teknikken
og det ble et bra resultat må jeg si, men phu for et slit
å gni og gni..... Jeg måtte til slutt bruke en sharpie pen for å
gå over bokstavene. Jeg har  bare en ink jet skriver, så jeg fikk bildene kopiert
på bibloteket, og der fikk jeg også den størrelsen
jeg ville ha. Veldig effektiv overføringsteknikk, men som sagt, mye arbeid!!sitra solve
kjøpte jeg på nettbutikken Amazon.
Denne teknikken kan du finne full tutorial her:
*The Graphics Fairy LLC*: Crafty Project - Grain Sack Kitchen Towels - DIY


Kommentarer

Laura sa…
Hi,
Your pillows are beautiful, they look so cool, did you print onto the fabric, or did you use something to transfer the image, like CitraSolv?
Have a wonderful weekend,
Laura :0)
Hi laura, and thanks for your comment! I have posted the link for the full tutorial in my post and also here for you:http://graphicsfairy.blogspot.com/2010/01/crafty-project-grain-sack-kitchen.html I have bee peeking on your as always wonderful work, an the gardenangel was so beautiful!!! Hugs from Elin
Bea sa…
Hei.
Fant bloggen din via Gitte, og nysgjerrig som jeg er, måtte jeg inn og ta en titt:) Så mye fint og koselig du lager! Likte spesielt godt bestikkboksene, sommerfuglbildene og de små hjertene med bilder på.
Nyt sommerdagene som så plutselig kom hit nord:)
Vennlig hilsen Beate
Tusen takk,det var hyggelig å få en norsk kommentar,for det er stort sett utenlanske Blogger som kommenterer. Ja nå nyter vi dagene,før det kan fort snu.... Ha en fin sommerkveld:-) vennlig hilsen Elin