Veske , Passmappe og Sminkepung

Dette stoffet blir flittig brukt, og nå er det ikke mye igjen, men det ble en veske i dag og den er foret med lomme utenpå og inni. Rosene laget jeg i full fart, for jeg strøk på noe som jeg ikke var fornøyd med, og de ble perfekt for å dekke over feil.....eller skulle jeg ha flyttet den ene lenger ned....... ja, det ordner jeg senere. Nå skal jeg lage en passmappe i samme stoff, for om to uker drar jeg på ferie!!!

Ja nå har jeg vært i systua og forandret litt på veska, og det ble såååå mye bedre. Så sydde jeg passmappen i samme stoff, og dette settet blir brukt i ferien, det er sikkert:)))Veldig fornøyd:-)




 Billettene ligger klar i lommen, og så er det å finne passene da....... ja hvor er de???Linker dette opp mot: Shabby Art Boutique
 En liten sminkemappe måtte jeg jo også ha....




Dette bildet har jeg laget i picasa og fondene jeg har brukt er Rotenburg dekorative og Old script

Kommentarer