Duk og Presskannevarmer

 Jeg har sydd meg en duk og en presskannevarmer i de flotte linstoffene fra Stoff og Stil. fargene står så fint til hverandre og jeg har brukt en enkel lappeteknikk i tilleg til applikerte hjerter og litt broderi.På varmeren har jeg strøket på et motiv med t-skjorteoverføringsark.
Fint ble det, ikke sant? Står veldig godt til interiøret jeg ellers har i stua.


 Lukning bak med strekk og en perle.
 SÅ er jeg nå den stolte eier av en Husquarna Viking Topaz, og prøvesømmene er i gang!! Det ble litt tenking og lesing og kløing i hodet, men endelig fikk jeg det til:-))) Nydelige border og til og med bokstaver!! Så nå kan min 33 år gamle Elna hvile på sine laubær, men jeg skal få den renset og fikset, så har jeg en nødløsning hvis Vikingen går i stå...
 Til nå er jeg meget fornøyd, så får vi se videre....

Kommentarer

Siv sa…
Lekkert sett! Gratulerer med ny symaskin! :o)
Lisa sa…
Ja, lekkert! Flotte bilder som vanlig! :)