Hjertesøndag

 Våren begynner såvidt å vise seg her på Helgeland og nede i systua blir det produsert hjerter i lange baner i dag. Fikk tatt meg en gåtur i finværet før jeg stupte ned til symaskinen igjen. Når ideene popper opp er det bare å sette igang, hi, hi. Disse inspirerende ordene har jeg satt sammen i Paint og Picasa. og så har jeg skrevet de ut på stoff med min gamle gode blekkskriver. Hvis du prøver dette selv så husk å vende bokstavene loddrett i Paint, og skriv det ut som t- skjorte overføringsark. Da blir det finest og blekket smøres ikke utover.The Graphics Fairy - DIY: 12 Easy Image Transfer Methods for DIY Projects





En liten skytsengel til deg

Kommentarer

Laura sa…
Hi Elin,
I totally love your hearts, they are so beautiful, I bet they look great in your sewing room, this is something I gotta try.
Have a nice day :-)