Pynting til 17.Mai

Nå er pyntingen til 17. mai igang her i huset, og det fåregår en masse både ute og inne. Men en stund i systua har jeg også fått tid til denne uka,med utprøving av et nytt mønster på sminkemappe som jeg fant en super videotutorial og mønster her:  pattydoo tutorial # 6 - Cosmetic Bag "Susie" | pattydoo

 jeg brukte motsatt stoff inni og utenpå på begge mappene, og blonder og kroklisser til pynt.

Virkelig smart ble de, og ikke så vanskelig å sy heller:))

 Så prøvde jeg meg på en smykkepung som jeg også fant mønster av på nettet HER:  Travel Accessories: 8-Pocket Jewelry Pouch | Sew4Home
 Kjempesmart for oppbevaring av smykker på reise:-))
 Noen hjerter ble det også:))
Så må dere alle ha en riktig trivelig Nasjonaldag, 17 mai, HURRA!!!

Kommentarer

Lisa sa…
Lekkert alt sammen! Takk for mønstertips! :)
God 17. mai til deg også! :)
Klem LIsa
Siri sa…
Flott innlegg! Og takk for tips til tutorials. Siri
Dollandesign sa…
Det var flera fina små necessärer som Du sytt och visar oss, tycker jag. Tygerna som Du sytt av är mycket vackra också. Vill tacka för att Du hänvisar var Du sett mönstren någonstans.

Dollandesign
Takk alle sammen for koselige kommentarer! Ha en fin pinsehelg;-)) Elin
Lekre ting i delikate farger!

Hilsen Heidi
Hei og takk for det! Pussig å få kommentar fra deg;-) Har vært å snikkikket på din blogg og jeg ble så forelsket i dine vesker, at jeg ranet kleskapet for dongeri bukser og stupte ned i systua for å prøve meg på en veske:O Håper det er greit. ... de var så nydelige:-) vennlig hilsen Elin