Kjole og veske til sommerpiken og strandveske og sminkemappe til mamma

En singoallakjole og Emmavesken til sommerpiken:)) Denne kjolen er sydd fra et ottobremønster som finnes i alle stoffbutikker på nettet. Et veldig populært mønster og superlett å sy. Emmavesken sydde jeg fra boken" vårgleder "av Miriam Nilsen og Tone Merete Stenkløv. Superlett den også:))

 Liten og søt til sommerfesten:))
 Så har jeg etter inspirasjon fra: Snella design sydd strandveske i resirkulert ola-stoff, lin og et beige prikkete bomullstoff. En liten mappe er også smart til ting man har med på stranden( solkrem og diverse)
 Baksiden har en stor lomme utenpå med glidelås og inni er det også en stor lomme.
 Mappen har også en lomme inni og er foret med det samme prikkete stoffet. Lukning med borrelås.



Kommentarer

Dollandesign sa…
Det är en helt underbar väska med tillhörande toalettväska som Du har sytt, tycker jag. De tyger och färger som Du kombinerat var jättefina tillsammans. Det är ju kul att ha ett nytt "väskset" lagom nu till sommaren!

Dollandesign
Se her , ja! - enda en veske:)

Gøy at du morer deg bak symaskinen etter inspirasjon fra bloggen min. Nå får vi håpe på masse sommer og sol, så strandveskene våre kan bli tatt i bruk. En riktig god sommer, og lykke til med nye syprosjekter:))

Hilsen Heidi
Lisa sa…
Kjolen og vesken har jeg kommentert ovenfor ..
Herlig strandveske og sminkepung!
Lekre ting! Veldig delikat sammensetning! Jeg blir stadig inspirert av alt det fine til Snella design jeg også ..