Mitt eget design. Gratis mønster.

Disse var så morsomme å sy, at det ble MANGE:)))Mønsteret har jeg laget selv etter inspirasjon på "nettet". De ble søte, med en liten fugl som holder et hjerte i en tråd. har bare sydd et omriss med brun tråd, men det er vanskelig med en vanlig trykkfot. Venter spent på frihåndsquiltefoten som jeg har bestilt. Det ser så morsomt ut, når man har fått"teken" på det.
 Stoffet er grov lin fra Ikea, og for og pynt er forskjellige prikkete stoff fra Stoffogstil. strikk og knapp/perle til lukning


Mønsteret er inkludert sømmonn.


Klikk på bildet, så kommer det rette formatet fram.Vanskelig å se men det blir litt større.  Lagre og skriv ut.
Dette mønsteret er ikke tillatt for videresalg. Del gjerne med dine bloggvenner og sy i vei!





 har sydd mange forskjellige brilleetui, men dette designet falt jeg virkelig for. Brillene ligger trygt og stødig inni, med lag av vatt og stoff.
 Dette fotoetuiet sydde jeg etter inspirasjon fra: Countrykitty. Hun syr sååå mye fint! ta en titt innom:)))




Kommentarer

Inma M. sa…
Preciosos todos.
Buen fin de semana.
Dollandesign sa…
Det är mycket vackra fodral Du visar oss, tycker jag. Lika fast ändå så olika!

Dollandesign
Lisa sa…
Helt nydelige brilleetuier og kameraetuier! Herlige fugler med hjerter! :)
God helg!
Klem Lisa