Sommeren er ikke over ennu:))

Jeg er i det sommerlige hjørnet ennå, og har liksom ikke forlatt sommerlig dongeri, hvitt og naturfarget lin og stjerner.Det er en stund siden sist, men systua er brukt flittig og nå går de i etuier av alle slag og former.
 Kamraetui i vasket dongeri og lin. knapper til lås og snøre med perle til håndtak.

 Noen er forsynt med borrelås i tilleg til pynteknapp



 Jeg er så fasinert ennå hva min nye symaskin kan klare av fine broderier, så jeg bruker dem der jeg synes det passer, dvs. OVERALT:)))

 Små merker og sømmer som vitner om bruk, syns jeg bare er sjarmerende:))

 Solbrilleetui hadde jeg sårt bruk for, så dette blir med meg på ferie snart!


Mobiletui i lundefuglestoff. Øya Lovund, hvor jeg kommer fra, har en stor koloni av Lundefugler( Puffins) Dette stoffet passer jo perfekt til en" Lundelus" som vi ble kalt av folket på de andre øyene omkring:-)

 Har så smått begynt å tenke på julen, og disse har jeg prøvd meg på i det siste. Kremmerhus er koselig å henge i stua med feks, granbar , blomster eller godterier.







Kommentarer

Haldis sa…
Hei. Her var det mykje fint. Følger bloggen din eg:)
Tusen takk, Haldis! Koselig med så mange følgere som mulig,da får jeg flere tilbakemeldinger på det jeg lager:-) Ha en fin dag. Elin
Dollandesign sa…
Ditt sätt att kombinera jeanstyg med andra tyger är mycket smakfullt, tycker jag. Det är lika trevligt varje gång Du visar något som Du sytt. Det är som om Du har en "egen stil"!

Dollandesign
Trivelig å høre, Dollandesign! Jeg prøver å utvikle noe nytt hele tiden, men selfølgelig blir jeg inspirert av andre! Det er så flott å få lov til å være kreativ, og jeg prøver hele tiden på å ikke etterligne andre. Takk for koselig kommentar:-)) Elin
Lisa sa…
Berre lekkert! :D Såå delikate ting!