utprøving av teknikker

Jeg har prøvd ut noen teknikker denne uken, med varierende resultat...:) Å skrive ut et bilde med blekkskriveren på litt grovere lin gikk helt fint, og dette bildet skal Lone ha i sin hønsegård. Bildet fant jeg i Grapics fairy, og teksten har jeg laget selv i Picasa. Linet ble påført litt hvit hobbymaling før den gikk gjennom skriveren, limt på en treplate og jutesnøre til oppheng.  Kunden var storfornøyd med resultatet
 
Dette diktet av Hans Børli synes jeg forteller så mye, så det hadde jeg lyst til å overføre med decopagelim på en treplate som jeg har gjort gammel med litt eddik, kaffe og stålull. Jeg penslet over med litt hvit hobbymaling, lakkerte med hobbylakk og festet et jutesnøre til oppheng.
 
 Samme metode på et annet dikt( forfatter ukjent)




 
Dette ble overført på et ovalt skilt jeg hadde liggende.





 Et brilleetui ble det også tid til, med teknikken" quilt as you go". Masse fine farver!


Kommentarer

Hei! Dumpet tilfeldig vis innom bloggen din. Ble mektig imponert over din skaperevne og kreative krumspring. Kommer gjerne tilbake hit :)
Heisan! Så mye koselig og fint du har på bloggen din! Likte veldig godt skiltene og etuiene dine;)
Tusen takk til dere begge, Edny og Janne! Å være kreativ er jeg helt avhengig av og gir meg så mye :-) Heldigvis så har jeg muligheten til det hver eneste dag. Takk også til alle som er innom min blogg å kikker :-)) Klem fra Elin