Stjerneklart i vårfarger :)

 Etter en laaang sytørke og oppussing av syrom er jeg endelig igang med årets syprosjekter:))
Stjernemønsteret til Annaka blir fortsatt flittig brukt, mest fordi det er morsomt og enkelt å sy, og så kan man variere farger i det uendelige. Dette settet med en stor og en liten stjerne, har jeg valgt å sy i grønntoner. Blir så sulten på farger når jula og Januarmåneden er unnagjort:)) Syrommet ble smashing og jeg skal prøve å få lagt ut noen bilder med mitt nye Nikon som jeg allerede er meget fornøyd med( etter dagevis med prøving og feiling).....Det beste av alt synes jo jeg er at man kan ta fine bilder i dårlig lys, og da er ho mor fornøyd...:-) ( Bilder med blitz blir så harde,  og uten blitz blir det så fine overganger i bildene)




Det var salg på Nille, så jeg kjøpte noen store duker med rosemønster i lin og sydde flere stjerner :))
Pose til stearinlys har det også blitt( serviettdecopage for stoff)

Kommentarer

fruRa sa…
Sytørke er ikke til å spøke med :) men som regel går det heldigvis over ,
stjernedukene var flotte, og posen med stearinlys var såå søt ,-
ha en fin helg :)
Dollandesign sa…
Även dessa stjärndukarna blev mycket fina, tycker jag.

Dollandesign
Haldis sa…
Fine stjerner du har sydd!
Lisa sa…
Nydelige stjerner og søt lyspose!
Liker stjernemønsteret jeg også, så det blir nok flere duker etter hvert! :)
Ha en fortsatt god kveld!
Heisann! Alltid trivelig med koselige kommentarer ;-) Ha en fin uke syvenner ;-)
Siv sa…
Mye fin inspirasjon her for meg som har sytørke. Takk for titten! :o)