God Påske

Påskepynten er kommet fram, og i år har jeg laget og kjøpt litt ekstra, for etter min forskrekkelse, fantes det ikke spor av påskepynt hverken i boder eller på kvisten... hmmStjernelyktene er etter inspirasjon fra annakas mønster, og jeg har bare tatt ca mål, etter som jeg ikke har mønsteret.

 tovede påskeegg kjøpte jeg på Big og lyslenken puttet jeg bare oppi en lykt sammen med noen kvister med påskekyllinger.
 Selfølgelig måtte jeg jo også ha et gult hjerte til påske

 Maritim stjernelykt


 Lykten passet jo også perfekt sammen med min stjerneduk :)

 Har også pusset opp en speilramme med milkpaint: driftwood og festet et bilde fra Gaphics fairy over speilet.


En sminkemappe og en smykkepose er også småpyssel jeg har holdt på med de siste ukene. Aldri uvirksom :)))))

Kommentarer

fruRa sa…
Det var noen rett koselige bilder :)
God Påske !
Her var mye bra lesestoff! Likte spesielt godt lyslykten med stjernevinduet.

Riktig god påske!
Så flotte og glade påskebilder! :D