Strikkeveske

 Etter ispirasjon fra Snella Design, har jeg laget meg en Strikkeveske med mange lommer inni som har god plass til garnet. Jeg har bestandig syntes Snella kommer med så fabelaktige ideer og måtte bare prøve å sy denne.

Seks rom pluss det i midten er nok fant jeg ut, og så kan man strikke uten å ta opp det enkelte nøstet, men strikke mens alle ligger i vesken. Smart?
 Litt pynt må det være, og her har jeg rett og slett sydd flere små lapper på et bakstykke, med broderisømmer rundt.

 Håndtakene må jeg justere litt, men alt i alt er jeg meget fornøyd. :))))
 Flere stjernelykter i mange forskjellige stoffer og de kyssende barna er decoupage på glass.


 Heklet og strikket lyslykt.

Kommentarer

LIse Ringdal sa…
Flotte strikkevesker! Praktisk og lekkert!
Ååå .. for en herlig og praktisk strikkeveske!! Nydelige trekk til lyslyktene du har sydd og heklet!
Ha en forsatt god påske! :)
Klem fra Lisa