Dresden plate og Hexagon


Endelig er sommeren kommet her nord og det er så varmt at da er det fint å sitte i halvskygge og pusle med et håndarbeid :)) Jeg har bestilt noen charm packs fra USA og de var mye mindre enn jeg trodde, så da ble det hexagons og Dresden plate som ble prøvet ut. Veldig fornøyd med resultatet! fargerikt og sommerlig og så koselig og avslappende arbeid! Pluselig dukker det opp mange hexagons på bordet ferdige til å sy sammen:)) det blir rutine i alt..... Ha en fin forsommer alle sammen:))




 Endelig ble jeg ferdig med Nordkappkofta som jeg begynte på i vinter. Den er strikket i Alpakka og er god, varm og veldig fin :))))

Kommentarer

Dollandesign sa…
Det är ett vackert handarbete som Du visar oss, tycker jag.

Dollandesign
Åå ... så nydelig dresden plate og fine hexagons! Kan tenke meg det er et koselig håndarbeid. Må prøve dette en gang.
Flott kofte!
Ha en fin forsommer du også! :)
Klem fra Lisa