Gave til et bestemorgull :-)

Hei og hopp, det var lenge siden! Jeg er bare som snarest innom bloggen for å hilse på og vise dere noe nytt jeg har holdt på med i det siste. Tiden har vært knapp, og jeg har vært mye på hytta og ute på reise, dessuten reiser jeg til Spania om noen dager  og blir leeenge borte.... Denne puten og disse søte veggquiltene eller hva skal man kalle det...??? Iallefall skal mitt minste barnebarn få disse i gave til barnerommet :)) 
 
En tenkene Ugle med en liten gjest på hodet, hihi....
 De små tykke fuglene er så søte synes jeg, og superlett å få til :)



Etter Annakas mønster har jeg sydd en løper, bare forandret litt på størrelsen på lappene, så løperen ble ikke så lang så den er i mønsteret. Synes den ble søt jeg :))




Kommentarer

Eirin H sa…
Så utrolig koselig sett til barnebarn. Regner med at det blir stor stas å finne plass til disse på barnerommet!
Åå .. så lekre gaver! :)