Godt nytt år!




Hei og gomorn til en iskald vinterdag! ❄️❄️❄️❄️Denne uken gikk med til å si farvel til jula,og rydde bort juleting, samtidig som jeg har begynt på en gigantisk oppgave,nemlig å rydde i systua...
Men så fikk jeg en spennende pakke fra Panduro,med stoffer og mange vårideer🌷☘🌷
Og plutselig satt jeg å sydde på påskeharen....🐰
Ja,ja den ble jo søt da.
Jeg må skryte litt, for noen uker før jul, fikk jeg quiltemagasinet i posten, og i lesergalleriet var et bilde av den blå toalettmappen min! Ja, jeg ble veldig overrasket og glad, tenk det !







Kommentarer

Så kjekt med pakke i posten, og det er nå mye kjekkere å sy fra Tildabøkene enn å rydde. Var jo litt artig å lese det du skriver, for jeg har også sydd fra Tilda de siste ukene, ryddet på syrommet i helgen, og nå venter i spenning på pakke fra Panduro. Ha en fin dag! :-)
Tusen takk for hyggelig kommentar 😊
ja jeg blir stadig avledet i ryddinga, men det er jo mye
Mer morsomt å sy enn å rydde...
Jeg har nettopp begynt å lære å sy Tilda,
og du verden hvor morsomt det er😉
Ha en nydelig sydag😊 Mvh Elin